29. децембар 2012.

Гостује DIVA!

Мислим да сам до сада већ много пута нагласила како је блоговање не само сјајан начин за комуникацију и дељење информација већ такође пружа невиђене могућности за успостављање контаката и размену искуства. И све то са сјајним људима како у Србији тако и широм света.

А шта када се склопе коцкице и пружи могућност да се сретнете и лично упознате са особом са којом сте већ неко време у контакту преко блога? Мени се тако указала прилика да се лично упознам са Мајом власницом DIVA SOAP блога. Наиме, пратећи Ксенијин SenMi блог, након низа остављених коментара, Маја и ја смо почеле да међусобно размењујемо маилове и врло брзо организовале сусрет током њене посете Нишу. Било је премало времена да разменимо све информације и питања...

Са доста оригиналних идеја и препуна енергије Маја је пасионирани сапунџија из чије радионице излазе заиста предивни, миришљави сапуни изузетног дизајна. Погледајте које сам сапуне од ње добила на поклон током нашег недавног сусрета:


DIVA Soaps
Мада сам имала велику дилему који прво да испробам, знајући да су оба фантастична и израђена од најфинијих уља и састојака, одлучила сам се прво за "Cocoa Pumpkin". Одушевила ме је наранџаста боја овог сапуна и то што је какао стављен у дискретним количинама. Сапун има божанствену лагану и обилну пену и јако лепо чисти кожу. Такође не губи на чврстини чак и током интензивног коришћења.


А могу вам рећи да је "Pure Cotton Cream" права посластица. Можете и сами да оцените како је сапун предивно ишаран и да је право задовољство гледати га. Али верујте ми, када се користи, осећај је још бољи! Одушевила ме је фантастична млечна, густа пена којој доприноси слатка павлака додата сапуну. Мало је рећи да сам одушевљена тако да сам сапун са павлаком и ја додала на моју "to do" листу.


Надам се да сам успела да макар мало дочарам лепоту сапуна из Мајине радионице.

Желим вам срећне Новогодишње и Божићне празнике, пуно здравља и успеха и наравно срећно сапуњање!

11 коментара:

  1. Mnogo sam ponosna kad vidim koliko je Maja napredovala od prvog mejla koje smo razmenile, do ovih divnih sapuna!

    ОдговориИзбриши
  2. They look so good, Maja's soaps!
    The pumpkin soap is the one I like too, but that Creamy soap looks so yammy and gorgeous! So difficult to say which one I like more ;)

    So nice to read you met each other , maybe next year I can see you too when passing through Nish :)

    I wish a gorgeous 2013, dear Gordana ! Good health, nice people around you, happiness and, of course, many natural soaps!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you Natalia! I also wish you and your family all the best in 2013 and, of course, so many new soap creations!
      Please let me know in advance if you plan to come or pass by Nish, I would really like to meet you! If Maja comes at the same time maybe we could organize international soap meeting :)

      Избриши
    2. Oh yes,we must organize to meet up next year! Looking forward to it!

      Избриши
  3. Gorgeous soaps, they both sound amazing...I love the orange color of the pumpkin soap too and the cotton cream sounds so creamy and divine! How nice that you got to meet each other in person too! Wishing you all the best for 2013 Gordana =)

    ОдговориИзбриши
  4. Draga Goco,hvala ti za ovaj divan prikaz mojih sapuna,zaista sam počastvovana!
    Još više mi znači što su ti se svideli,a naravno,sledeći put ću doneti još neki.

    Hvala i svima na ljubaznim komentarima i komplimentima,želim nam svima uspešnu sapunsku narednu godinu! Cheers!

    ОдговориИзбриши
  5. How cool that you and Maja were able to meet in person, Gordana! I just saw Maja's post and was telling her that I got to meet a soapmaking friend last summer after we were introduced to each other via an online forum. Soon we were following each other on our blogs and Facebook. Turns out, she used to live in my town and was only 100 miles away, so we met when she came back to visit another friend. We had a great time and exchanged soaps, too. Maja's Cocoa Pumpkin soap sounds amazing, as does the Pure Cotton. Happy New Year to you, Gordana!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I am so glad that you also had the opportunity to meet your soap friend Jenny! Indeed meeting somebody with whom you are communicating via Facebook or blog is such valuable and amazing experience. Not to mention that it is exclusive opportunity to speak about ideas, experience, plans with someone who share the same thoughts and have full understanding for this passionate hobby. I wish if I could meet many more soapers. I wish you successful 2013, many new ideas and soap creations!

      Избриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...