23. мај 2015.

Нови сапун: "Ружа"



У време кад сам направила овај сапун било је кишовито, хладно и тмурно. Сада је напокон отоплило, озеленело, цвећа на сваком кораку... Међутим, мени за израду сапуна цвеће није било инспирација. Далеко од тога да нисам љубитељ цвећа, али једноставно једна потпуно друга ствар ме је инспирисала  да се упустим у ову сапуњаву авантуру :)
 


Када сам фебруара боравила у Солуну наишла сам на хималајску со. Далеко од тога да је овде код нас нема, али мене је на првом месту привукао изглед, ова предивна боја, погледајте ту гранулацију:


Као и сваки пасионирани сапунџија, који у својој околини стално препознаје састојке који се могу додати сапуну, са великим полетом сам купила значајну количину ове соли. Помислићете да је сада само требало направити сапун, међутим акција је морала да се одложи до даљег...

Ко год је до сада имао прилике да проба слани сапун зна какав је то заправо спа луксуз који овај сапун обезбеђује и то у сопственом купатилу. Грануле соли благо масирају, пена је густа и кремаста, а кожа након употребе мекана и глатка. Да би пенушали ови сапуни се праве са великом количином кокосовог уља. Али да не би исушивали кожу ја оставим 20% вишка масноће у виду ши бутера. Ко жели да га направи може да следи рецепт на следећем линку.

Међутим, ако сте икад до сада правили ову врсту сапуна, знате сигурно да постају тврди јако брзо након сипања у калуп што може отежати сечење. Појединачне силиконске модле су идеално решење. Међутим, мени се розе хималајска со уклапала једино уз розе сапун а од модли које имам, а доста их је верујте, ни једна није била одговарајућа... Отприлике осећај кад се нађете испред препуног ормара а немате шта да обучете :) Да не описујем сада сваки детаљ, углавном сам на крају купила једну силиконску са четри правоугаона отвора (ипак план се променио па до сада у њој нисам направила ниједан слани већ неке потпуно другачије сапуне) и једну у облику руже. Срећом, мирисно уље руже је било много лакши избор. И напокон сапун:


А ево и првобитно осмишљене креације са сољу на површини, додуше у овалним модлама :)




 Мада су припреме за израду овог сапуна баш биле опсежне, и прошло је доста времена од идеје до реализација, мислим да се на крају сав тај труд исплатио.


Да ли сте до сада пробали слани сапун? Које је ваше искуство?

До следећег сапуњавог "пројекта" желим вам леп и релаксирајући остатак викенда и срећно сапуњање!
 

11 коментара:

  1. Hvala za komplimente, naročito po pitanju fotografija, jer čini mi se uvek može bolje. Slani sapun bih baš preporučila, osim što pere pruža baš neki lep osećaj na koži... Ova so koju sam kupila je bez mirisa i baš je Ok, koristim je za jelo ali eto završi i u sapunu :)

    ОдговориИзбриши
  2. Beautiful soaps Gordana! I've heard salts can be wonderful for the skin. You did such an amazing job, I love how they both look.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you so much Monica! Yes, salt soaps are really amazing, I like them a lot, really worth trying.

      Избриши
  3. Pretty soaps, Gordana! The roses are beautiful, and I like the sparkly pink Himalayan salt granules on the oval soaps. I love salt soap, too. I especially like it for my face.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you so much Jenny! Yes, this Himalayan salt is such nice touch to overall design. There are other plans with it, hope I will do it soon :)

      Избриши
  4. Odlično izgledaju,a posebno mi se svidja ovalna modla.
    Ovaj sapun je meni omiljeni za leto,a izgleda da već kasnim sa novom turom. Dobro si me podsetila!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Retko kad koristim silikonske modle ali za ovaj sapun sam ovu specijalno kupila :) Volim I ja ove slane sapune, bas lepa promena.

      Избриши
  5. These soaps look gorgeous, Gordana! Love this rose of the soap! And the molds are so cute! I can't believe that I still haven't made any salt soaps.. maybe this month! Thank you for reminding it!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Go for it Nat! You will see how nice quality salt can provide to overall bath experience.

      Избриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...